Wesołych i filmowych Świąt od UMP

 

collage-2016-12-24-2Drodzy czytelnicy,

Jestem szczęśliwy, że spędziliśmy wspólnie kolejny rok. Czasem bywały chwile, gdy każda kolejna recenzja wrzucana na mojego bloga podsuwała mi do głowy pytania – czy jest sens pisać dalej? Ku mojej uciesze, zdarza Wam się tutaj zaglądać. Nie tylko wtedy, gdy zjadę film pokroju Suicide Squad. Ale częściej po to, żeby poczytać o czymś wartościowym, na co warto dwie godziny z życia poświęcić. Zdarza się też, że piszecie z najtrudniejszym pytaniem z cyklu “nudzi mi się –  polecisz coś?“. I chociaż to najbardziej stresujące pytanie jakie może paść – pytajcie 🙂

To jednak taki moment, że wypadałoby pokusić się o życzenia. W ten piękny czas zadbajcie przede wszystkim o swoje rodziny. Poszukajcie szczęścia tam, gdzie zazwyczaj go nie dostrzegamy. Zwolnijcie trochę z szaleńczym tempem codziennego życia, pozwólcie sobie odpocząć. Najedzcie się też przy wigilijnym stole i wręczcie ugly sweaters swoim bliskim. I na koniec przestroga – nie zapomnijcie też o filmach! Święta bez Kevina, bez Love Actually, a dla tych o niepokojącym guście – Santa Claus Conquers The Martians – to przecież nie to samo.

Mam nadzieję, że w 2017 roku wrócicie na stare śmieci – do UMP, które zastaniecie pewnie w nowej odsłonie. Będzie więcej różnorodności, ale sami się o tym przekonacie. A tymczasem – wesołych, filmowych świąt!

Najlepsiejszego,

Unusual Motion Pictures

2 thoughts on “Wesołych i filmowych Świąt od UMP

Leave a Reply

